tisdag 3 februari 2009

Dagens Tomte!

Fick finfint fika besök igår av min vän Annika! Och med sig hade hon den allra raraste lilla tomte jag sett!! Alldeles skräddarsydd för att få flytta hem till mig! :) Älskar ju tomtar och alldeles extra speciellt är det ju när man får en som någon man känner har gjort! Den kommer att få en alldeles egen och väl genomtänkt plats i mitt hem och i mitt hjärta! ;)
Om jag får tid till en ny hobby inom snar framtid så ligger denna mig varmt om hjärtat!
I samma lilla ask låg även denna lilla Lyx bakelse! ;)
Största kramen till dig vännen och tack för trevlig fikastund! :)
Kram från mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack själv!
Kul att jag fick bidra med nåt kreativt i din fina blogg!:-0 Kom själv på att du skulle kunna tova små hjärtan och blommor kanske till scrapingen?;0)
Må så gott!!
KRamis

Agneta sa...

På tal om tomtar...Mina tomtar brukar locka till skratt! Se dom på http://www.hemskapat.se. under övrigt! Välkommen dit/Agneta

01 09 10