torsdag 11 februari 2016

.:with love on Valentines:.

 

♥ Hej ♥
 
Alla hjärtansdag närmar sig med stomsteg och för varje år som går blir minnena fler och livserfarenheten växer sig större för var dag vi får tillsammans med våra nära och kära.
Livet visar sig vara ibland vara skört och ibland kort eller kan tyckas vara orättvist då och då.
Men att lära sig att uppskatta det man har och njuta av nuet är något av det viktigaste jag har.
Mycket av det vi har tar vi ofta för givet och de mål vi strävar efter kanske egentligen bör justeras och faktiskt få oss att se att resan dit är minst lika viktig.
 
Säkert är ni många där ute som har sunda värderingar och klarar er fint!
Men jag vet att jag själv varit sämre på att uppskatta det fina i vardagen men också insett det och lever numera lite mer för dagen till viss del.
Det är så lätt att se sig omkring och se något man önskar man hade istället för att se till det man redan har. Dessutom har jag personligen lätt för att lägga mitt fokus fel och fokusera på saker som jag tror att jag vill göra eller vill uppnå för att samhället runt omkring mig säger att "det här borde jag ha eller göra" för att må bra...
 
Att stanna upp och se sin egen verklighet kan vara svårt.
Att utgå från min egen vardag och mitt eget liv och se vad jag mår bra av eller vad jag vill åstadkomma försvinner ibland in i en dimma av alla intryck utifrån.
Påverkan från alla sociala medier och alla bilder på det perfekta där ute får mig ibland att känna mig helt vilsen.
 
Men... Jag har tur. Jag har min familj...
Dom är grundstenen i mitt liv och jag är glad att jag har dem.
 
idag kommer lite kärlek till familj och det jag håller kärt.
Önskar er alla en fortsatt fin dag ♥
.:love you:.

.:Kärlek:.
♥♥♥

.:Precious baby girl of mine:.

.:Beautiful:.

.:Minnen:.

.:My favorite spot:.

.:Love you:.
.:You are my World:.

.:Morgondimma ~ Morning fog:.

.:Love you everyday & always:.
 
♥Together♥
 
Stor kram!
/Karin~Kajsan


Inga kommentarer:

01 09 10