söndag 6 oktober 2013

.:KRAM:.

Hej!
Bloggdag för mig hos Strömstad Scrapbooking idag med ett kort med massor av de nya fina blommor som kommit in.
Måste säga att de nya gul/oranga Sakura flowers är en riktig favorit! Färgen lyser :)
Så denna gång fick just denna blommans färg sätta utgångspunkt för mitt kort.
 Sen har jag plockat ihop en blandning av blommor och blad... Gillar kontrasten mellan de spröda Skelettlöven mot de långa och korta vita bladen.
 I blandningen av blommor har jag även lagt in liljor, rosenknoppar och orkidéer.
I bakgrunden skymtar även ett av de nätinspirerade banden.
Och sist men absolut inte minst... ;)
Ännu en ny favorit! Den rosa Magnolian ♥
 
Hoppas Ni alla får en riktigt fin dag!
Stor kram från mig
Karin~Kajsan

2 kommentarer:

Malin/malwa sa...

En härlig färgexplosion!

Anonym sa...

Älskar det här kortet ♥ ♥ ♥ Underbara färger tillsammans, ett riktigt gladkort :)

01 09 10