lördag 17 augusti 2013

.:Congrats with Saturated Canary:.

How cute is she?
I love theese Saturated Canary stamps!
Coloring them is so much fun!
 
Idag ett kort med en stämpel av märket Saturated Canary.
Jag älskar dessa stämplar! SÅ kul att färglägga!
Jobbar fortfarande på att bli bättre på att färglägga hår... Men övning ger färdighet sägs det ju! ;)

Hoppas att ni alla får en riktigt fin lördag!
För mig är det en spännande dag! Idag släpps regler och kategorier i första deltävlingen i
Jag kommer att tävla i två olika kategorier. Layout och kort.
Tror det är 108 deltagare i layoutgruppen och hela 125 deltagare i kortmakerigruppen!
Deltagare från hela Europa ställer upp och ja...
Jag hoppas att jag kommer igenom första gallringen i alla fall ;) *skratt*
Många otroligt duktiga scrappare är anmälda och det ska bli enormt kul att se vad alla skapar!
 
Nu -En fin lördag till er alla och håll tummarna för att scraplusten och idéerna infinner sig alldeles alldeles snart! ;)
 
.:KRAM KARIN~KAJSAN:.
 
 
 


Inga kommentarer:

01 09 10