fredag 30 januari 2009

::Skiss utmaning!::

Idag har jag utmanat läsarna på Magdas bloggen att skapa efter en skiss jag gjort! :)
Satt igårkväll och tyckte nog att det blev ju RIKTIGT trist att inte ha med några inspirationsalster, så jag gjorde två "snabb layouter" och la in tillsammans med min skiss!
Så varför inte anta utmaningen? Gör en LO eller ett kort och skicka in till magdas mailen :)
(har lagt info längst ner i inlägget...)


Du som vill vara med i utmaningen skickar ditt bidrag till: magdasscrapbooking@gmail.com senast 6/2.09 kl 24:00 (fri tolkning)
Ha en underbar helg och Tack för titten!
::KRAM::


3 kommentarer:

Anonym sa...

Den är antagen!!!! Hoppas vi ses på tisdag! KRAM

Anonym sa...

Kanske ska hälsa oxå..Kram Milla

Nallebr.. sa...

gillar din skiss skarpt!! önskar jag hade lite scrapp sug bara...
men det kommer väll... snygga los gör du ochså..kram

01 09 10