måndag 1 september 2008

::Pysslat::

Hade båda barnen hemma i fredags och vi ägnade en hel del av dagen åt att pyssla! :)
Jag gav mig på armbandsförsök som jag länge varit sugen på... Och det var ju alldeles jätte roligt! Kan tänka mig att det kommer att bli fler framöver... ;)
Passade ockdå på att fixa med ett kort till helgens 3års kalas...
Liten N satt och beundrade alla pärlor på köksbordet och lagom till vi skulle plocka undan sa hon: Mamma snääälla.. Kaaan inte du pärla ett till mig mé? Jag kan välja dom här alla pärlorna, eller hur? (mamman smälter...)
Så jag satt uppe till alldeles för sent och knåpade ihop ett halsband och tillhörande armband av de pärlor hon hade valt ut.
Det var värt verenda sekunds arbete när jag sen fick se hennes min när hon såg dem dagen efter. Liten lycklig tös! hihi....

::Tack för titten::

..kram..

1 kommentar:

Karin sa...

Hej

Vilka underbara armband!!

jag har lagt till din blogg under min favorit bloggar, hoppas det är ok, om det inte är det får du säga till!!

MVH
Karin

01 09 10