tisdag 22 februari 2011

.:Challenge:.

(texten följer längre ner på svenska)

I decided to join the challenge over at wild orchids. The past week of staying home with the kids resulted in alot of time at the creating table both with them and then after their bedtime, some more to round of the day. My relaxing spot ;)

This challenge presented a sketch and a lovely display of their DT members inspirational cards! I just had to join ;) And here is may card: "Imagine"I've masked together five different stamps for my "image".

Then because of the feeling of "old" I've used som of my great grandmothers handmade lace.
All of the flowers are "glazed" with clear accents (Tim Holtz)
And details of the background paper has at touch of crackle accents (Tim Holtz)
The greatness of joining a fun challenge is (for me) the way of following rules and therefor trying new ways of doing things but still marking them with my own touch...

It's been a while since I've masked and distressed a card but this time it felt fun and sort of just right! :)
So thank's for a wonderful callenge! :D

Hugs/Karin.
-------------------------------------------------
Jag hittade en kul utmaning på wild orchids blogg.

Och efter att ha varit hemma hela förra veckan med barnen så blev det ju ganska mycket pysslat både med dem och sen på kvällen för att varva ner ;)

Denna utmaning bjöd på en skiss och alla dessa ljuvliga kort från deras DT gjorde det hela oemotståndligt! Var tvungen att vara med ;) Och ovan ser ni mitt kort... Jag har maskat ihop 5 olika stämplar till mitt "motiv". Sen för att kortet fick känslan av "gammalt" så har jag använt en bit handgjkord spets från min gammelmormor. Alla blommorna är dekorerade med clear accents och sen är mönstret på bakgrundspappret dekorerat med Crackle accents. Det roliga med nya utmaningar är att man faktiskt (läs jag) utmanar sig själv att följa direktiven som ges men ändå sätta sin egen prägel på det man gör. Det var länge sen jag maskade och distressade... Men nu kändes det både kul och rätt! :)

Tack för kul utmaning å stor kram!

/Karin

1 kommentar:

Erica sa...

så snyggt.. ljuvligt.. det blev ju sååååååååååååå snyggt ..

01 09 10